10 Temmuz 2015 Cuma

BİR SİGARA = BİN SİGARA

Defalarca, sigarayı bırakan bir insanın asla ağzına bir sigara dahi koymaması gerekir diye vurgulamıştım. İçilen bir sigaranın arkasına gizlenmiş, içilmeyi bekleyen daha binlerce sigarayı göremiyorsan ; bugüne'e kadar içmiş olduğun sigaraları hatırla. Onlar biri diğerinden sonra yakılmış sigaralardan başka bir şey değiller. Sigara, bu benim son sigaram deyip söndürülünce bunun ardı yoktur.Olmamalıdır. Geçen gün yolda önüne düşmüş sigarayı bulunca çok sevindim ve kahve eşliğinde Kalabak ta içtim. O milyonda bir karşılaşılan bir istisnadır. Lütfen sigara içilen ortamlarda içilen sigaraya göz dikerek sigaranın sahibinden bir tek sigara isteme, ikram etseler de ben sigarayı bıraktım, artık içmiyorum demelisin. LÜTFEN SON SİGARANDAN SONRA ASLA SİGARA İÇME. İçersen sigara içmeye tekrar başlamış olursun. Son içtiğin sigaraya saygı göster ve bir daha kesinlikle yeni bir sigara yakma.

1 yorum:

  1. tüm bu uyarılara rağmen ben tekrar sigara içmeye başladım. KENDİMDEN UTANIYORUM.

    YanıtlaSil